پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

اشراف پولیس چک پوینت

قومندان جدید پولیس هرات امر شلیک را به تروریستان وسارقان داد

۱۹ میزان ۱۳۹۹

سلطان داوود به‌عنوان فرمانده جدید پولیس هرات به کارش آغاز کرد. او پیش از این به‌عنوان فرمانده پولیس ولایت پکتیا کار کرده است.

روزنامه سیاه و سفید:

سلطان داوود امروز (شنبه، ۱۹ میزان) در یک نشست خبری در هرات به نیروهای پولیس هدایت داد که بر تروریستان و سارقان مسلح شلیک کنند، تا آمار جرایم در هرات کاهش پیدا کند.

او گفت: «من از همین حالا به پولیس امر می‌کنم که هر تروریستی که داخل شهر می‌شود و دست به ترور می‌زند، بالای آن فیر کنند و هر سارق مسلحی هم که دیدن سر آن هم فیر کنند.»

فرمانده جدید پولیس هرات به شهروندان این ولایت اطمینان می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن برای مهار ناامنی‌ها، سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی‌ها اقدام خواهد کرد.

به گفته‌ی او، باید دادگاه‌ها به‌گونه‌ی علنی عاملان جرم و جنایت را محاکمه کنند.

سلطان داوود درحالی به کارش به‌عنوان فرمانده پولیس هرات آغاز کرده است که شهروندان این ولایت از افزایش ناامنی‌ها و سرقت‌های مسلحانه در این ولایت نگران هستند.

عبیدالله نورزی، فرمانده پیشین پولیس هرات به روزنامه اطلاعات روز گفت که روز گذشته دو ترور در شهر هرات رخ داده، اما گراف ناامنی‌ها در این ولایت بلند نیست.

هرات از جمله ولایت‌های مهم کشور است. موجودیت بنادر اسلام‌قلعه و تورغندی، شهرک صنعتی، بند سلما و حضور گسترده‌ی تاجران و صنعت‌گران، به اهمیت اقتصادی این ولایت افزوده است.

خواست اصلی هراتیان تأمین امنیت و مبارزه با جرایم جنایی است.