پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

اشراف موشک ایرانی

ایران: زدیم ! ؛ امریکا: خوبیم !

۱۸ جدی ۱۳۹۸

روزنامه‌های امروز صبح ایران، گزارش داده اند که در اثر حملات راکتی این کشور بالای پایگاهای اردوی امریکا در عراق هشتاد نظامی این کشور جان باختند.

روزنامه آن لاین سیاه وسفید:

 منابع آگاه نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند که طی حملات ایران که بامداد چهارشنبه تاریخ 8 جنوری که دهها موشک بالستیک را به سمت پایگاه عین‌الاسد امریکا واقع در شهر الانبار عراق انجام دادند به تعداد هشتاد نظامی امریکایی جان باختند.
در عین حال سپاه پاسداران با تائید خبر می‌افزایند تمام راکت‌های پرتاب شده به سوی پایگاه‌های ارتش امریکا به هدف رسیدند و هیچکدام بوسیله سیستم رادار ارتش امریکا رهگیری نشده اند.
ایران صبخ چهارشنبه تاریخ 8 جنوری از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد امریکا واقع در شهر الانبار عراق خبر داد. این حملات در پی ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای امریکا در عراق در تاریخ 3 جنوری است و عملیات سردار سلیمانی نام دارد. کاخ سفید حملات متعدد موشکی ازسوی ایران، به چند موقعیت جغرافیایی در عراق را تایید کرده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا حمله به پایگاه آمریکایی را شخصاً تحت نظر گرفت.

این در حالیست که دولت عراق، حکومت امریکا و کشور های که در قالب ناتو در عراق حضور نظامی دارند اعلان کردند که این حملات هیچ تلفاتی در پی نداشته است.