پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

مسعود احمد

جبهه مقاومت درخواست اسلحه از اسرائیل را تکذیب کرد

۱۲ میزان ۱۴۰۲

به دنبال بالاگرفتن درخواست اسلحه از سوی جبهه مقاومت ملی از اسرائیل در رسانه ها این جبهه گفته است که با هیچ رسانه‌ اسرائیلی گفت‌وگو نکرده و هیچ کمکی از این کشور درخواست نکرده است.

این در حالی است که روزنامه اسرائیلی ماریف گزارش داد که با رهبر جبهه مقاومت مصاحبه‌ای داشته و در آن احمد مسعود گفته در جنگ با طالبان از کمک و حمایت هر کشوری به شمول اسرائیل استقبال می‌کند.

جبهه مقاومت ملی روز چهارشنبه (۱۲ میزان) در بیانیه‌ای نوشت «شایعات در این باره کاملا بی‌اساس و مغرضانه است.»

روزنامه اسرائیلی ماریف،‌ در خبری که روزنامه اورشلیم پست هم آن را نشر کرده است می‌گوید با احمد مسعود مصاحبه کرده که در آن گفته شده است «ما به کمک هر جناحی به شمول اسرائیل که بخواهد از ما حمایت کند، نیاز داریم.»

این روزنامه نوشت که آقای مسعود در این مصاحبه گفته است «ما باید در کنار هم برای ترقی بشریت در مواجهه با تاریکی، تروریسم و جهالت ایستاد شویم.»

به گزارش این روزنامه رهبر جبهه مقاومت در این مصاحبه گفته است که تمام جنگ‌ها از جمله در افغانستان و مناقشه میان اسرائیل و فلسطین از طریق «گفت‌و‌گو» حل شوند. زیرا، به «زیان همه ما است».

روزنامه ماریف این مصاحبه رهبر جبهه مقاومت را در ۳ اکتوبر در وبسایت خود به زبان عبری نشر کرده است. روشن نیست این مصاحبه کجا و چه زمانی انجام شده اما احمد مسعود اخیراً در سفری به فرانسه به سر می‌برد.