پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

اشراف صالح

پرزه‌پرانی امرالله صالح بالای عطامحمد نور

۰۴ قوس ۱۳۹۹

تصمیم سی وچهارم. جلسه شش و نیم صبح روز سه شنبه تاریخ چهارم قوس مطابق به ۲۴ نوامبر۲۰۲۰

روزنامه سیاه و سفید:

……… نوت : (جلالتماب محترم سترجنرال الحاج استاد عطا محمدخان نور رییس اجراییه جمعیت اسلامی افغانستان – والی اسبق ولایت بلخ – فرمانده مشهور جهادی و مقاومتی. ستاره همیشه روشن بلخ …… جلالتمابا – اگر از القاب ضیایی شما چیزی باقی مانده باشد معذرت ما را پذیرا شوید.

اینک به نگرانی های شما پاسخ میدهم . میثاق امنیتی سند محرم نیست . از مقام ولایت بلخ خواهیم خواست که آنرا به اختیار همه نهاد های دولتی و غیر دولتی بگذارد. ضمایم میثاق فهرست آدم هایی است که در انواع مختلف فعالیت های ضد نظم عامه ازجمله باج گیری و زور گویی و غصب زمین دست دارند.آن فهرست را نیز نشر خواهیم نمود تا مردم نظر بدهند که کجایش خطاست. پاک کاری بندر حیرتان از وجود مامورین موریانه صفت که سالهاست نظام مالی کشور را از درون ضعیف و پوسیده کرده اند نیز شامل کار است.

البته شاید به توجه جناب شما رسانیده باشند که ما بالای حیرتان یک دوسیه ضخیم اطلاعاتی داریم که نشان میدهد کدام حلقات چه مقدار امکانات ملت را ماهانه حیف و میل می نمایند. هر وقت خواستید آن دوسیه ضخیم نیز در اختیار تان قرار خواهد گرفت تا برایتان معلوم گردد که میدانیم.

به هرحال میثاق امنیتی بلخ شباهت به ماسترپلان شهری دارد و سند زنده ایست که هر روز باید تغییر وتعدیل یابد که مقدار تغییر و تعدیل بستگی به صلابت و پشت کار مسوولین دارد. نظارت روزمره من از دیروز آغاز یافت. این سند به ما توان میدهد که بحث حکومت داری را بصورت روزمره و دوامدار در محک و ترازوی قابل دید به مردم قرار بدهیم. در عین حال برای من معماست که مجاهدین کرام چرا باید مانع مهار باجگیری و غصب باشند ؟

یعنی چه. اگر فهرست این مجاهدین طرفدار مردم آزاری را دارید برای ما ارسال نمایید که پژوهش کنیم مشکل شان چیست. سازمان پر افتخار رسا متاسفانه که در نوشتن میثاق امنیتی بلخ نقش نداشت. جای تاسف است. انسانهای شریف و با دانش که درکنار من قرار دارند از ۳۴ ولایت افغانستان اند که به من دسترسی عمیق و ژرف اطلاعاتی را ایجاد کرده اند. ولایت بلخ مستثنا نیست.

در ضمن جلالتماب شما گاهی مرا بخاطر بی صلاحیتی سیال نمی گیرید و گاهی از پشت کار زیاد و پرداختتن به مسایل ریز به من انتقاد می نمایید. برای شما اعصاب آرام و اوقات فارغ بال آرزو دارم. کمی شوخی گونه وکمی جدی برایتان باید بگویم که دندان هایم را را زیاد مراقبت می نمایم. بخاطر تکلیف دندان چندی قبل به شفاخانه افغان جرمن در کلوله پشته رفته بودم. اکنون دندان هایم جور و تیار استند و میخواهم از گزند روزگار در آمان باشند. به اطلاعات من شک نکنید ور روز تان خوش ) فقط . امرالله صالح.