پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

اشراف ارتش ارواح

کابل؛ شهر گنگسترهای چاقوکش

۰۳ جدی ۱۳۹۸

 شانه‌های شهرِ کابل؛ زیر مشکلات سنگین امنیتی و نابه‌هنجاری زیست‌شهری، ازآلودگی هوا گرفته تا ترافیک‌های سنگین، در این چند سال اخیر خم گردیده است؛ ولی این شهر، علیرغم این‌همه نابه‌هنجاری‌ها خودش را سر پا نگهداشته، اگرچه؛ نفسش سخت به شماره افتاده است.

اما آنچه کمر این‌شهر مقاوم‌را به‌زودی خواهد شکست، بالارفتنِ نرخ بی‌کاری وسر به فلک‌شدن آمارِ و گرافِ جرائم جنایی، درکوچه وپس‌کوچه های این شهر است.

 شش‌لول‌کَش‌های موتورسوار، گانگسترهای چاقوکش از این شهر، شهر اشباح ساخته اند و اگر دولت و مقامات دولتی، راستای مهارِ جرائم جنایی کاری جدی و ملموسی نکنند، یحتمل این شهر به‌شهر ارواح تبدیل خواهد شد.

 با تاریک و روشن شدن هوا در حاشیه‌های این شهر، عبور و مرور به‌قیمت جان و مال عابران تمام می‌شود و در کوچه و پس‌کوچه های شهر طنین گام‌های چکمه‌پوشان خنجر به دست و تفنگ‌چه در بغل، سنگینی می‌کند و در این اواخر جرم‌های جنایی چون قتل، دزدی و اختطاف در نیمه روز صورت می‌گیرد.

 این به‌معنایِ و یا نشانه‌ی عادی‌شدن جرایم جنایی دراین شهر است.

  اراکین مسئولِ امنیتی به ویژه حوزات پولیس، اگر دیر بجنبند و به استغاثه های این شهر لبیک نگویند و اقدامات تامین امنیت شهروندان را روی میز خویش قرار ندهند، وضعیت چنان از کنترل بیرون شود که این‌شهر لانه‌ی امن برای الکاپوهای مافیایی خواهد شد و رنگِ شهرِ اشباح و ارواح را به‌خود خواهد گرفت.

براساس گزارش‌ها دیروز، جوانی را در کمربند سبز امینتی غرب کابل، مقابل چشمان عابران زیر ضربات چاقو کشته اند و براساس ادعاهای پدر مقتول تا برداشتن جسد در ساحه حضور داشتند وبعد متواری شدند. این می رساند  که این شهر چی گونه دارد در باطلاق عادی شدن جرایم جنایی هروز دفن می گردد.

کابل به کومای جُرمی افتاده است نگذارید حرفش سر از احتضار امینتی بیرون کند.