پربیننده ها

مارا در فیس بوک دنبال کنید

Afghan Local Police (ALP) personnel jump from their vehicle  as they patrol in Nor Gal district Kunar province.  The Afghan government welcomed President Barack Obama's announcement that the United States will withdraw 34,000 troops from the war-torn country over the next year.   NATO, which has about 37,000 troops in Afghanistan, will also withdraw them in stages before the end of 2014. (Noorullah Shirzada/Getty Images)

یک نفوذی طالب 12 سر باز اربکی را در هرات کشت

۲۷ جدی ۱۳۹۹

مقام‌های امنیتی ولایت هرات می‌گویند که در اثر حملۀ نفوذی طالبان، ۱۲ منسوب پولیس محلی در این ولایت کشته شده اند.

روزنامه سیاه و سفید:

عبدالاحد ولیزاده، سخنگوی پولیس هرات روز شنبه ۱۶ جنوری (۲۷ جدی) گفت که این رویداد شب گذشته در ولسوالی غوریان این ولایت به وقوع پیوست.

آقای ولیزاده افزود که این نیروها در یکی از پوسته‌های امنیتی در ولسوالی غوریان این ولایت موظف بوده اند که شب هنگام در اثر گلوله‌باری هم‌قطاران شان کشته شده اند.

سخنگوی پولیس هرات افزود که مهاجمان با طالبان در ارتباط بوده و پس از گلوله‌باری بر این نیروها، تمامی سلاح و تجهیزات نظامی این پوسته را با خود برده اند.

مقام‌های محلی ولایت هرات می‌گویند که یک هیات برای بررسی این رویداد توظیف و به محل فرستاده شده است.

طالبان تا اکنون در این باره ابراز نظر نکرده اند.

این در حالی است که دو هفته پیش ولایت‌های قندهار و غزنی شاهد حملات مشابه مهاجمان نفوذی طالبان بوده اند که در اثر این رویدادها، هشت منسوب امنیتی افغان در قندهار و هفت تن دیگر در غزنی کشته شدند.